Glass är alltid gott iallafall..

Jag vet inte vad det är med mig, men jag kan inte äta.. Iaf inte riktig mat..
I förrgår åt jag en youghurt, nån pepparkaka och en smörgås. Igår åt jag lite spagetti och en smörgås och ett äpple. Idag har jag ätit ett äpple och en glass...
Fin diet va? Men jag klarar inte äta! Jag ser på mat och känner mig såå mätt och illamående! Jag vill äta!
Men de jag allra mest vill ha är rostat (vitt!) bröd med nugatti på! De är ju supernyttigt och görbra mättande!
De är väl något psykist som jag inte helt kan sätta fingret på.
Men jag läste på Fridas blogg igår, och jag känner igen allt det i mig själv med! Och det är en sån sak som stör mig! Jag hatar det, det tynger mig och känns inte bra alls.


Jag vill så mycket mer än att känna så här.
Tårar som sakta rinner ner för mina kinder.
Känslor som hat & kärlek varvade inom mig.

jag önskade livet vore annorlunda än det är.
Att jag hade kunnat göra vissa sake ogjorda.
och vissa gjorda.

Inattens tysthet lider jag i min ensamhet.
Tynger ner mitt sinne.
Svarta jobbiga tankar virvlar runt inom mig.
Gör mig illa.

 

I nattens mörker där finns jag.
I nattens mörker fäller jag tårar för det jag förlorat i mitt liv.
Mina känslor är blandade i kärlek , hat och förtvivlan.
I natten försvinner jag bort.



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag är likadan just nu. Vet inte vad det beror på, men en sak vet jag och det är att jag mår skit kasst av att inte kunna äta normalt. Jag är totalt orkeslös, sover jättedåligt, kan inte träna utan att avbryta efter 10 min pga att jag blir svimmfärdig. Så gör något åt det innan du får massa symptom utav det.. och det går ganska fort. Nu har jag tydligen näringsbrist pga det och det är INTE kul. Vet dock inte hur du ska kunna ändra på det :S

2009-12-10 @ 15:38:08
URL: http://cherry89.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är jättejobbigt! Hur ska man lära sig att öppna sig mer undrar jag?

2009-12-10 @ 21:15:14
URL: http://karlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0