Mysig puss...

Har glöm om att skriva vad som hände i torsdags!
Jag var på Oslo S och var på väg ner mot perrongen där tåget mot Mysen skulle komma. Så kommer den e sliten, rätt tilltuffsad, uteliggardam fram till mig och ber om lite småmynt.
Jag hade dagen före sett ett program om just uteliggare och deras hemska situation, så hade av de fått lite medlidelse för de hemlösa stackarna, så jag tänkte att jag lika gärna kunde göra mig av med lite småmynt så jag gav henne sisådär 5-6 nok och hon blev nåt väldigt glad iallafall!
Först tog hon hårt tag om mig och kramade mig och så SMACK, en härlig puss, jo man tackar... Som tur var fick jag den på kinden då!
Men vilken uppskattning av så lite egentligen. Kände mig väldigt snäll då!


Kommentarer
Postat av: Em

Vad gulligt! Och tur du inte fick pussen på mun! Hahaha! Mysen? Rätt nära Askim om jag inte har fel.. Mitt efternamn härstammar från Askim.. :D

2009-12-19 @ 15:04:48
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0