Bloggpaus!

Hjälpe mig! Hade nästan glömt bloggen! Har haft lite pus under jul och så, som ni som läser min blogg kanske märkt!
Men nu är de ju inte så länge kvar tills vi reser, så är nog dags att få tillbaka blogghumöret :)

Julen har för övrigt varit bra. Jag har fyllt 20 år och firat in ett nytt decenium.
Nyår var iår som alla andra år, överskattat. nästa år blir de ingen direkt superfiring av mig iaf! Räcker med middag och goda vänners sällskap!

Annars då? Jo som sagt, vi reser ju snart! 26 januari (eller man kan väl säga 25, för då reser vi till Sthlm iaf)
Men 26e, då lämnar vi Sverige!!
Ska bli skönt att komma härifrån och allt häromkring faktiskt! Och komma hem, de känns som de kommer bli en nystart, och de är mycket positivt! Eftersom jag på senare tid har kännt mig lite deprimerad, inte så glad, och inte alls skrattat så mycke som jag önskar. Inte ens åt sånt jag brukat tyckt vart kul!
Vissa människor har nog märkt det, och hoppas ingen tar åt sig, för de ligger hos mig. Jag vet inte själv vad jag vill, jag kan inte sätta fingret på vad som tynger mig. Så därför hoppas jag på en nystart efter resan!

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Em

Jag kommer faktisk inte ihåg, jag tror du nämnde i en kommentar hos mig att du skulle fylla år? :D

2010-01-11 @ 16:12:26
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Madicken

Ha en bra tisdag! :D

2010-01-12 @ 00:42:09
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0